donderdag 13 juni 2013

Terug van weg geweest...

Hallo allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik er weer ben. De futloze blogger is ondertussen veranderd in een moedertje dat bij de krieken van de dag op staat, de hele dag met van alles en nog wat bezig is zoals voeden, troosten, knuffelen (heel belangrijk en oh zo vervelend), luiers verschonen, huishouden, en toen begon het riedeltje weer van voor. Ach, jullie kennen dat wel. ;-) Maar zo af en toe heb ik weer tijd om te crea-bea'en.

Ik kan me voorstellen dat jullie wel heel erg benieuwd zijn wat de uitkomst is van het project waar ik negen maanden lang hard aan gewerkt heb. Bedenk me net dat dat pas echt multitasking is, er groeit een kind in je en je kunt nog van alles doen terwijl dat gebeurt. Niet dat je daar altijd even veel zin in hebt. Vandaar ook de 'futloze blogger' haha.

Hier is hij dan, onze

Gijs Balthazar Thorben, een paar dagen oud





'play it again Sam'
 














De mooiste beloning voor al dat voeden, verschonen, knuffelen (wat aan zich al een cadeautje is) is natuurlijk als onze eigen 'Bogie' een smile op ze gezicht tovert, zeg nou zelf...






Naast het K'nijntjes mobile heb ik natuurlijk ook noch het een en ander voor zijn kamertje gemaakt.
Een hemeltje, dekentje, lakentjes....
.. een gezellige vliegtuigslinger en verschillende schilderijtjes ...

... was ik creatief met kleine ruimtes. Echt super handig die manden aan de muur

 Heb ik een boxkleed gemaakt met voorop de 'G' van Gijs en op de achterkant een stoer vliegtuig.




Uiteraard mogen we het mobile, de grote K'nijn en het K'nijn knuffeldoekje niet vergeten.


 
 
 
Er is natuurlijk geen beter aanleiding om creatief te zijn en lekker aan de slag te gaan en dat doe ik dus ook!
 



5 opmerkingen: