donderdag 13 juni 2013

Pimp my bugaboo

Het leuke van een bugaboo kinderwagen is, behalve dat ie best praktisch is, dat je er zelf kappen, dekjes en van alles meer voor kunt maken.
Zo ben ik een week of twee geleden de uitdaging aangegaan om er een stoere kap voor te maken.

Zoals je kunt zien hadden wij een zwarte kap na een paar uurtjes prutsen en feubelen ziet hij er zo uit.


 
En omdat ik nog wat stof over had heb ik ook nog een kinderwagendoek, ook 'dooky' genoemd, voor de wagen gemaakt. Die is erg handig voor als het zonnetje schijnt, hij kan trouwens ook op de maxicosy.
 
 



4 opmerkingen:

  1. Hemeltje, wat ben jij creatief! en zo mooi gedaan, en dat terwijl je pas een WOLK van een baby hebt!
    Ik kwam in die tijd vaak pas 's avonds aan douchen toe en zat de hele tijd op een roze wolk. Geniet ervan want het gaat snel
    groetjes
    inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!

    Ik ga ook zelf een Dooky maken, maar wat voor soort ringen heb jij gebruikt? Ik zat zelf aan douchegordijnringen te denken...

    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Annelies,

      ik heb idddouchegordijnringen gebruikt. bij de wibra hebben ze een speeltje met heel veel ringen eraan die je ook heel goed zou kunnen gebruiken. veel plezier met maken!

      Verwijderen