donderdag 13 juni 2013

Familie K'nijn

 
Zoals jullie, al weer een hele tijd geleden,  hebben kunnen lezen is tijdens mijn zwangerschap familie K'nijn ontstaan.
byCharadano

Vanwege de vele leuke reacties en vragen over de K'nijntjes  ben ik er maar even voor gaan zitten en heb het patroon uitgewerkt. Dat moet tegenwoordig tussen het voeden, troosten en huishouden door dus dat duurde iets langer dan ik gewend ben.



byCharadano
grote K'nijn
byCharadano
klein K'nijn
Het patroon bevat zowel de instructies voor het grote K'nijn, de kleine K'nijntjes en 2 verschillende manieren om er een mobile van te maken.

Trouwens, mijn K'nijntjes hebben een klein schattig staartje en een dasje om. Het zijn dus zeg maar verre neefjes/nichtjes van Nijntje.








byCharadano
mobile met een 4-tak
byCharadano
mobile met 2 takken onder elkaar
Het patroon is uiteraard verkrijgbaar. Ben je ook helemaal weg van familie K'nijn en wil je ze graag zelf gaan haken, stuur mij dan een mailtje, kijk in mijn winkeltje op etsy of  in mijn 'met de hand' winkeltje.


gezellig boven het ledikantje


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen