dinsdag 23 oktober 2012

SHAS en een teken van leven....

Hallo allemaal,

het is al weer even geleden dat ik hier wat van me heb laten horen. Niet dat ik niet creatief was.... Om eerlijk te zijn best wel heel wat minder dan ik zou willen. Ideeën zat, daar ligt het niet aan.
Ik ben de afgelopen weken en komende maanden aan ons eigen kleine project aan het 'werken', dat ik eind april zal onthullen ;-) Mijn creatieve fut stond dus op een laag pitje en ik hoop dat 'ie snel weer terug komt. Zoals ik zei, ideeën in overvloed.

Ik had me al een hele tijd geleden opgegeven voor de SHAS die Janet van Dreamstuff georganiseerd heeft. Mijn pakketje voor Carla van http://maakselscarlak.blogspot.be ging iets later dan geplant op de bus maar is gelukkig toch nog aangekomen.

Vorige week lag er een hele vrolijke envelop op de mat. Wat is het toch leuk om cadeautjes te krijgen...
SHAS cadeautjes
De envelop kwam van lottebees van het paarse Schaap, http://hetpaarseschaap.blogspot.nl/.
Haar e-mailadres voor een bedankje heb ik gelukkig via Janet kunnen achterhalen, via haar site het niet. Maar goed wat zat er in die grote envelop vol verrassingen????
Een schattig gehaakt tasje in leuke herfstkleuren (dat spiraalpatroon staat heel lang op mijn to do lijstje),
twee gezellige boekenleggers, een vrolijke sleutelhanger met allemaal lintjes, een herfstige paddenstoelhanger, zakjes heerlijke thee, lekker chocolaatje voor bij de thee, gezellige zelfgemaakte enveloppen en 2 notieschriftjes (boodschappenlijst- boekjes, altijd handig!!!).

Jullie lezen zien het al, heel veel erg leuke dingetjes... Ik werd alleen al vrolijk en blij van het uitpakken, er zat ook zo veel in. lottebees aka Lindy bedankt, ik ben er echt heel blij mee.

Het is niet zo dat ik helemaal niet creatief geweest ben de afgelopen weken, ik heb een schattig vogeltje gehaakt die nu gezellig in een kooitje boven op onze boekenkast zit. We hebben er ook hele leuke foto's van, die houden jullie even te goed. Manlief is even vragen waar hij ze gelaten heeft.



Verder heb ik nog een leuke naamslinger voor een collega gemaakt, kraamcadeautje.






En ben ik verder aan het dekentje aan het werken, waar ik een tijdje geleden mee begonnen ben.

Nu maar hopen dat ik de komende tijd weer wat actiever ga zijn op creabea gebied en natuurlijk ook weer meer ga bloggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen