vrijdag 27 juli 2012

Zin in een kadootje? Giveaway

Ik heb eindelijk de tijd genomen om alle spulletjes uit te zoeken en heb vanmiddag in het zonnetje nog even na zitten denken, wat ik degene die ik uit de hoge hoed ga trekken ga schenken. Krijg spontaan een Sinterklaasgevoel in juli, hihi

Ik hoop dat jullie mijn keuze leuk vinden. Daar gaan we dan.
Giveaway 1
Doily, ca 35 - 40 cm doorsnee kleuren blauw, wit, orange en groen. 
Giveaway 2 keuze uit blauw of groen
Giveaway 2 keuze uit blauw of groen


En voor de zwangeren of net mama's/papa's onder jullie heb ik nog een 3e giveaway. Nou leek het mij leuk om dit een 'surprise' giveaway te maken. Laat je verrassen! 


Wil je kans maken om te winnen??
Doe dan het volgende:
- Laat een bericht achter en geef je voorkeur aan.
- Een volger zijn of worden van mijn blog.
- Plaats een berichtje op je blog, als je die hebt.
Je kan meedoen tot zaterdag 4 augustus.




11 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ben ik de eerste?? Ik ga voor de groene tashanger/sleutelhanger. Wordt helemaal vrolijk van die kleurtjes, en dat was ik al door het mooie weer.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk, ik maak graag een kansje, mijn voorkeur: nr 2 en dan blauw. Ik maak uiteraard ook direct reclame voor je aan de zijkant van mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat leuk, allemaal. Wat moet ik nu kiezen ;)
    Ik denk dat ik toch voor nr 1 ga!
    (al hebben we hier in de familie ook een hoop kraamvisites af te gaan, dus iets om weg te geven aan een pasgeboren baby'tje zou ook leuk zijn...).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net je blog gevonden. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee voor nummer 2 in groen. Ben gek op kleurtjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. via via hier op jouw blog terechtgekomen en ik val met mijn neus in de boter......leuke give away, ik ga voor blauw!!
    Maar ik heb ook al andere verhalen en leuke dingen van je gezien, erg leuk!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja, Wat heb je een leuk blog! Natuurlijk doe ik graag mee met je eerste give away! Ik ga voor die geweldige sleutelhangers , die je hebt gemaakt, die kan ik wel gebruiken en die van jou ziet er super fleurig uit!!!Ik ga altijd voor rood! Ben gelijk je volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog heb je, Anja.
    Jammer, dat een dag maar zo kort is.
    Ik zie weer zoveel leuke dingen.
    Maar wie weet .... win ik wel een mooie (blauwe) sleutelhanger.
    Ik ga in ieder geval duimen. Verder ga ik mij aanmelden als volger.
    Al heb ik dan misschien niet zoveel tijd om iets te maken, ik kan
    altijd genieten van al het moois, dat ik hier tegenkom.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zeg!
    Ik heb me net volger gemaakt, en wat wil je met zo'n leuke give-away.
    Ik doe heel graag mee voor de leuke (blauwe) sleutelhanger.
    Ik plaats ook nog 'n linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jippie doe heel graag mee voor de 2de (groen) …. IK kom je volgen en zal ook een beetje reclame maken op mijn blog!
    Altijd welkom om eens te komen piepen bij mij ;-)
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOI WAT EEN LEUKE BLOG HEB JE ,DE BLAUWE VIND IK SUPER LEUK ,ZOU WEL VOLGER WILLEN WORDEN ,MAAR WEET NIET HOE IK DAT DOEN MOET MISSCHIEN HEB JIJ EEN IDEE HOE JE DAT WORDT ,DAN HOOR IK HET GRAAG VAN ,HEB ZELF OOK EEN BLOG GEMAAKT ,MAAR ER STAAT NOG NIKS OP MOET HET ALLEMAAL NOG UIT VOGELEN ,MAAR IK ZIE WEL WOT HET WORDT GROETJES MERY

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal,

    Bedankt voor jullie leuke reacties.Ik vind het niet alleen leuk dat ik van het weekend een aantal van jullie blij mag maken met een kadootje maar ook dat er zo enthousiast gereageerd wordt. Ik vind het al heel wat reacties voor een eerste giveaway. :-)

    Mery, jij vroeg hoe je volger kan worden. Aan de rechter kant staat een blauwe balk waarin staat 'Neem deel aan deze site', als je daar op klikt dan kun je je als volger aanmelden. Bloggen is leuk, de blogs van anderen lezen nog veel leuker... er zijn ook zo ontzettend veel leuke blogs. wat leuk dat je ons ook met je (leuke)verhalen en wat nog meer komt vergezellen. Ff puzzelen en voor je het weet gaat het van een leien dakje. ;-) Komt helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen