woensdag 4 juli 2012

creatief met kurk

Er zijn van die reclamefolders, die kun je gewoon niet overslaan. Het foldertje van de Xenos is er zo een, zo'n 'must read'. Er staan altijd wel van die hebbedingetjes in waar je alleen bij het lezen van de folder al van alles en nog wat bij kunt bedenken om er mee te gaan doen of waar het wel leuk zou staan. 

Deze week hebben ze een collagelijst in de folder/aanbieding die ik heel erg leuk vind. Ik zie dat dan meteen in mijn 'hobbyhok' hangen. [Manlief en ik delen niet altijd dezelfde smaak ;-) ]
Deze verleiding kon ik niet weerstaan, dat snap je natuurlijk wel. Gister in de pauze dus op naar de Xenos. Mijn collega, die gezellig mee was, vroeg waar ik hem op ging hangen en toen ik vertelde dat ik de lijst op de 'nieuwe hobbykamer' komt te hangen ook wat ik er dan in zou doen. Op dat moment kon ik alleen maar antwoorden wat in me opkwam, namelijk 'geen flauw idee'. 

Toen ik vanmiddag de lijst uit de doos haalde begon een idee, dat ergens in mijn hoofd sluimerde, vorm aan te nemen. En zoals dat bij mij gaat, als een idee vorm begint te krijgen gaan de handen aan het werk ...


Men neme de lijst en een oud prikbord, een stanleymes, lijm en wat stofrestjes en voilà!
Een uniek prikbord is geboren. 

Wil je weten wat de reactie van manlief was toen ik trots mijn prikbord toonde? Leuk, ga je die verkopen? Nou, ik dacht niet!! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen