zondag 22 juli 2012

Braderie

De afgelopen weken hebben jullie me hier een beetje moeten missen, maar ik ben er weer. Ik heb me de afgelopen weken met heel veel dingen bezig gehouden, onder ander ook met het maken van spulletjes voor de braderie gister in Noordwijkerhout. 

links de spulletjes van Anita en rechts mijn creaties. 
Tijdens mijn vakantie in Spanje heb ik Anita van Liefkinderspul.nl leren kennen en zei vroeg mij toen spontaan of ik de kraam op de braderie met haar wilde delen. Lief he!  

Ons kraampje zag er niet alleen heel gezellig uit, dat was het ook. We hebben echt ontzettend veel leuke reacties gehad en heel wat interesse voor onze spulletjes. Het mooiste compliment vond ik toch wel dat we sommige dames er van moesten overtuigen dat wij het toch allemaal zelf hebben gemaakt, echt handwerk dus. 

 Hieronder nog een paar foto's van onze kraam.

 Als je nou denkt wat ligt daar toch voor een grappig diertje met grote ogen tussen... Dat is Guapo de gekko. De inspiratie voor deze gekko komt door een bezoek aan de dierentuin hier in Amersfoort vorige week. De dochter van vrienden van ons is gek op dino's en andere beestjes die je niet echt op het voorkeurslijst van een meisje van 8 zou verwachten. Die gekkerd stond helemaal vooraan om gezellig een kakkerlak vast te mogen houden, jakkie bah. Daarna ging ze ook nog voor het vast mogen houden van een slang en bij de vogelspin is ze gelukkig afgehaakt. Maar goed, we stonden dus ook uitgebreid bij de gekko's, slangen, hagedissen en dergelijke te kijken en omdat ik dat nou niet echt de leukste dieren vind om naar te kijken ging mijn creatieve geest maar even dwalen. Zou het niet leuk zijn om.....
  
Het idee bleef maar in mijn hoofd spoken en ik ben dus uiteindelijk maar even het www op gedoken om een leuk plaatje van een gekko of hagedis te gaan zoeken en kwam deze tegen. Is ie niet schattig? Dat lijfje had ik zo getekend, maar wat zou ik met de kop gaan doen? Dus nog even verder zoeken naar mogelijkheden voor het hoofd, toen kwam ik de knuffel van 'Melly and me' tegenkwam. Ja hoor, zit ik het wiel uit te vinden als een ander dat al gedaan heeft. Ik ben echt gek op de knuffels van ze, maar die lizzard had ik dus nog nooit gezien. Haha, voorlopig maar even (ongeveer) de versie van 'Melly and me', ik beloof dat er binnenkort een andere versie komt, nog leuker als dat kan.
     
 Ik heb ook een aantal nieuwe rammelaartjes gemaakt, onder ander deze zeepaardjes, van de rest maak ik in de loop van de week nog even leuke foto's.     
Oh ja, en als je nu denkt... 'Hmmm, had ze niet een giveaway beloofd na de braderie?' Dat klopt, ik moet nog even kijken wat er nou precies allemaal over gebleven is en wie weet lukt dat de komende dagen nog en staat er misschien woensdag wel een giveaway op het program....

Wij zijn in ieder geval weer mee naar huis....

2 opmerkingen:

  1. Hey Anja,

    Het was heel gezellig vorige week! Wil je me de foto's van de kraam ook even mailen?
    Tot gauw. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,

      was zeker gezellig. Oeps, sorry, ben ik helemaal vergeten. Het mailtje staat al de hele week klaar als concept. haha

      Groetjes,
      An

      Verwijderen