zondag 22 juli 2012

aankleedkussen /changing mat



Een hele poos geleden kreeg ik van Bowling Overhees (Soest) het verzoek om een aankleedkussen te maken. Liefst met een leuk bowlingstofje en waterafstotend. Aangezien mijn motto 'bijna alles kan' is of te wel 'U vraagt wij draaien' was mijn antwoord. 'Tuurlijk, ik maak wel even een overzicht met beschikbare stofjes/zeiltjes waaruit jullie kunnen kiezen.' 
Was het maar zo makkelijk! Wisten jullie dat ik in Nederland geen enkel stofje heb kunnen vinden met een bowling motief, laat staan een zeiltje. Uiteindelijk heb ik een aantal leuke stofjes in Amerika kunnen vinden, geen zeiltjes maar daar had ik al een oplossing voor bedacht. Het werd uiteindelijk dit rode stofje en in het kader van de hygiëne en ook voor het makkelijke schoonmaken heb ik transparant zeil gebruikt. Ik heb allen onderdelen uit beide materialen geknipt en aan elkaar genaaid (het geheel is dus één hoes) en voor de praktisch zit er nog een rits in aan de achterkant. 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen