zondag 17 juni 2012

Met je beschermengeltjes op stap...

Zoals ik gister al vertelde, was ik heel enthousiast aan nog een tas begonnen. Nou, het is me gelukt om hem tussen de bedrijven door in elkaar te zetten, hier is ie dan!

 De stof had ik een hele poos geleden gekocht om er een leuke tas van te maken, het kwam er alleen  niet van. Ik had de lap aal een aantal keer in mijn handen maar wist het gewoon even niet. Gister ochtend had ik hem ook weer vast en wilde hem al bijna weer wegleggen, maar dat deed ik niet want dan weet je het wel. Ligt ie over een jaar nog in de kast! Daarna ben ik de uitdaging aangegaan om tussen alle stofjes die ik heb liggen eentje te kiezen voor de voering.  Geen makkelijk karwei kan ik je vertellen, waarom moet ik ook zoveel stofjes in huis hebben. Grrr

Als ik een tas maak vind ik het wel leuk om een verrassende voering te gebruiken, wie heeft ooit bepaald dat  voering saai moet zijn. Kijk maar eens bij de meeste tassen die je kunt koppen, meestal zwart of een ander saai effen kleurtje. Niet bij mijn tassen, het idee lijkt me zo leuk dat er iemand met een van mijn tassen rondloopt en ieder keer als zij (of hij, dat kan natuurlijk ook) in de tas kijkt, er helemaal vrolijk van wordt. :-)




 Maar goed, de voering. Zoals ik in de titel al aangaf, met deze tas heb je altijd je beschermengeltjes bij je. :-)
En voor de handig heb ik er een ritsvak weggewerkt in de ene kant en aan de andere kant zitten twee insteekvakjes en uiteraard is er ook een handige haak/clip om je sleutel aan te hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen