woensdag 20 juni 2012

Maak het voor Maud

Ik lees net op de blog van Lotte dat de kleine Maud op 15 juni overleden is. Ik wens haar familie heel veel sterkte.

Zoals Lotte op haar blog verteld gaat het initatief gewoon door, voor andere kindjes en hun ouders. Je kunt het verhaal hier lezen. Ik kan alleen zeggen 'Super Lotte dat je doorgaat!'.



oorspronkelijk bericht hieronder is van 15 juni:
@Lotte's blog
Op de blog van 
kwam ik onderstaande oproep tegen. Uiteraard doe ik mee, jij ook!!
"Ik kreeg deze week een mailtje van Lotte, over een ziek meisje waar ze geld voor wil inzamelen.
Kleine Maud is 2,5 jaar en heeft kanker. Ze heeft de meeste kans op een succesvolle behandeling in Amerika en daar wil haar gezin dan ook graag naar toe!
Lotte heeft een Actie opgezet: Maak het voor Maud en wil binnenkort op een braderie zelfgemaakte spulletjes gaan verkopen, waarvan de volledige opbrengst naar de Stichting Maud voor Leven gaat. De bedoeling is dat met het geld van deze Stichting het gezin van Maud tijdens de behandeling in Amerika kan verblijven.

En de vraag van Lotte is dus:
Wie wil er zelfgemaakte spulletjes insturen die zij kan verkopen op de braderie, om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor de Stichting Maud voor Leven!"

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen