woensdag 6 juni 2012

ik ben er weer!



65x72cm voor wieg of kinderwagen
Na twee heerlijke weken onder de Spaanse zon ben ik weer terug. Naast het stuur van de huurauto heb ik geregeld ook even een haaknaald in de hand kunnen nemen. Op de maandagse markt in Torroella de Montgri heb ik prachtig blauw haakgaren gekocht, uiteraard bij een oud vrouwtje :-) Toen ik het garen in handen had wist ik meteen dat ik een prachtig blauw 'zilver' dekentje zou maken.
 Ik heb dus hetzelfde patroon aan gehouden als bij het 'zilveren dekentje', wel heb ik er een iets ander randje bij bedacht.  Op de foto komt de kleur iets lichter over als het daadwerkelijk is, het is een soort van staalblauw, echt prachtig.

Zie je het dekentje al in je kinderwagen liggen of lekker knus en warm in het wiegje? Gewoon aan toegeven en even contact met me opnemen. Het dekentje is namelijk te koop, gewoon rechtstreeks of via etsy als je dat prettiger vindt. Wil je nou dolgraag ook zo'n dekentje maar dan in een ander kleurtje? Geen probleem, ik haak er zo een in een het kleurtje naar keus?


do not copy,it's mine!
alt="speen blauw en wit"Naast het dekentje heb ik uiteraard ook wat bloempjes zitten haken (er staan er maar een paar op de foto), ik kwam ook nog een Spaans freubel tijdschrift tegen met daarin o.a het patroontje van een piepklein hoedje en heb ik aan een het patroon voor een speen zitten werken. De speen op de foto is de eerste die ik gemaakt heb, en nu nog maar is over doen en het patroon opschrijven, wel zo handig ;-)


Ondertussen ben ik thuis natuurlijk ook al weer met een aantal projectjes bezig, daarover later meer... Ik moet nog even wat foto's bij elkaar zoeken en dan volgt er ook een blog over ons leuke, gezellige en inspirerende vakantieverblijf. Een creatieve hotspot zeg maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen