donderdag 14 juni 2012

afgelopen week/ last week....


how I felt last week.....
Vorige week kwam ik niet echt aan bloggen toe en om eerlijk te zijn had ik zo'n week dat alles wat ik begon niet wilde lukken. Je kent zo'n moment vast wel, tja bij mij duurde dat moment alleen bijna een hele week. grrrr

Volgens mij krijg je dat als je overloopt van de leuke ideeën en eigenlijk ook alles te gelijk wilt gaan maken/doen. Ach ja, met een beetje geduld komt de rust weer terug en lukt het uiteindelijk vanzelf weer....

The past week I was a bit of, everything I started didn't work out or didn't turn out the way I wanted it to. I guess you all know what I mean. It took me almost a week to get over it and regain my confidence and peace. I had just to many ideas popping up in my head. After a while I found my peace and quite again and  and finally got around to make a few things

Stuff I made the past week(see flickr)


crochet birdhouse
Als je je nou afvraagt wat dat hoopje gehaakt onderaan in beeld is, dat is een leuke muurhanger/-slinger van een vogelhuisje met slinger. Ik was op zoek naar iets op Google en bij afbeeldingen kwam ik er een foto van tegen. Ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan om even een kijkje te nemen en kwam bij Lutjehaakt uit. Ik ben zelf aan de slag gegaan omdat er niet echt een patroon bij stond voor het huisje en ik net als iedereen mijn eigen voorkeuren heb voor het een en ander. Het is maar net wat je gewend bent en wat jezelf prettig vind haken. :-) 

In case you are wondering what that little crochet pile at the bottom of the picture is...
I was browsing through the www last week and found a picture of a similar birdhouse garland. Of course I could not resit the temptation and had to take a closer look,(Lutjehaakt). I figured out my own pattern for the house and combined it with different flowers. I guess everyone has his/her own preferences when it comes to crocheting. :-)

Ik heb ook een nieuwe knuffel aan de collectie toegevoegd... Mag ik jullie voorstellen aan Bella.

I also added a new softy to my collection... May I introduce Bella.
foto van een roze met witte knuffel met slungelige armen en benen
Bella, the newest member of our family



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen