donderdag 14 juni 2012

123 olé...

Zoals ik al eerder vertelde was ik laatst op vakantie, heerlijk 2 weekjes onder de Spaanse zon.

foto van de voorruit van de auto met ons in de achteruitkijkspiegel op de achtergrond de plensbui
still smiling in the rain....
Nou ja zon....  De eerste paar dagen was het wisselvallig en tijdens een plensbui dachten wij 'we rijden wel richting de kust...' Kennelijk is dat niet altijd een strak plan, we zijn maar even blijven zitten.

Maar goed, ik wilde jullie niet met mijn vakantie vervelen...Waar ik jullie wel over wil vertellen? Natuurlijk over ons logeeradres, een ware creatieve hotspot!



www.123ole.nl
Can Portell is een prachtig, en geweldig huis een prachtige tuin en super veel kleur, geur en gezelligheid. Als ik Debbies B&B in een zin zou moeten omschrijven. hmm....
Heerlijk onder de Spaanse zon een echt thuis gevoel (net als bij moeders), een huis vol gezelligheid, huislijkheid, en nog zo veel meer. Ik wist wel dat het niet in een zin ging lukken. Althans nu ik er zo over nadenk.... Je moet er gewoon eens naartoe!

fotocollage van Can Portell, huis, tuin, gezellige tafel, etc
123 olé
Tijdens de laatste dagen van ons verblijf werd er ook een workshop gehouden, 'Pimpen onder de Spaanse zon', de foto's met de gezellige stofjes op tafel zijn van de workshop. Oh wat jeukten mijn vingers om mee te gaan doen, maar aangezien ik wol op een plaatselijke markt had gekocht zat ik lekker aan het blauwe dekentje te haken. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen