vrijdag 4 mei 2012

vanochtend nog op de markt....

... 's middags???

Ik was vandaag een dagje vrij en dacht laat ik eens gezellig naar de markt gaan. Eens kijken of we nog een leuk sjaaltje/colletje kunnen scoren. De keuze was hier op de markt wel reuze maar niet echt aan mij besteed. Het deed het'm allemaal net niet. Je kant dat vast wel. Dus dan maar even langs de kraam met couponnetjes. Ik kan alleen maar zeggen FOUT idee. Maar goed ik heb me in kunnen houden en ging uiteindelijk met maar 3 lappen stof naar huis. Zit me dus net te bedenken dat het leuk zou zijn geweest als ik ook een foto van de andere twee stofjes had gemaakt. :-)

Thuis even een half uurtje achter de naaimachine et voilá! Nu zullen heel veel van jullie denken dat kan uiteraard sneller, klopt... Ik ben alleen weer eens de uitdaging aan gegaan om met het zoom voetje, dat bij de naaimachine zit, vriendschap te sluiten.
Het resultaat is best leuk geworden, al zeg ik het zelf.

2 opmerkingen:

  1. Super gááf!
    En wat een mooi stofje, erg leuk.
    Nog een prettig weekend!

    Liefs Zjanne, Sweet Zjaantje & Portfolio Zjanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Zjanne,

    bedankt voor je leuke reactie en jij ook nog n heel fijn weekend!

    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen