maandag 7 mei 2012

it's a girl....

Wat blijft het toch leuk om deze hertjes te maken, ook deze is weer op verzoek gemaakt. Dit keer ben ik gevraagd of ik toevallig een roze ruitje heb omdat het geboortekaartje ook een roze ruitje bevatte. Laat ik dat nou toevallig in mijn stapel stofjes hebben ;-)


Als ik aan een knuffel begin dan ben ik altijd benieuwd hoe die gaat worden, tuurlijk zoek je de stofjes van tevoren uit en kies je deze heel bewust. Ik vind altijd dat de knuffel 'persoonlijkheid' krijgt als je de ogen er op naait. Grappig, ik heb zelfs nog een bijpassend boxkleed te koop. (zie hieronder)




Even if I have made quite a view of this deer by now, I keep enjoying making them.
This little fellow was made by request (again) as a baby-shower gift, if possible in a pink checked fabric in style with the birth announcement card. Luckily I had a piece of soft pink checked fabric between my pile of fabrics. :-) I have a matching playpen-mat /playmat for sale. 

Oeps, die moet eigenlijk eerst nog gestreken. Sorry
Oops, I should have ironed it first. Sorry

Close up 

onderkant/ bottom

1 opmerking:

  1. Ik zie zulke leuke dingen die Anja maakt. Dat het deze keer makkelijk was om wat te verzinnen als kraamcadeau.Ik zei maak maar een hertje en het kaartje is met roze ruitjes dus doe maar iets. Achteraf bleek het kaartje een dikke roze rand te zijn met daarbinnen oranje ruitjes. Maar ik ben blij dat ik dacht dat het roze ruitjes waren want hij is super leuk geworden. Voor we op kraamvisite gingen heeft het hertje 2 weken feestelijk verpakt (ook de verpakking maakt ze nog wat leuks van) op onze eettafel gestaan. Het bleek een enorme blikbvanger want iedereen die binnenkwam zei niet eerst hey hoe is het ofzo maar "wat leuk" en dan bedoelde ze niet mij of mijn man maar het "meisjes hertje". Gelukkig vond het kraamstel het ook een leuk cadeau en het meisje waar het voor was .... dat hoor ik wel over een jaar of 2.

    BeantwoordenVerwijderen