maandag 14 mei 2012

druk druk druk..../ busy busy busy...

De afgelopen week was ik lekker druk, naast de twee hertjes die ik al eerder blogde had ik nog een paar ander opdrachten lopen, daarnaast nog 2 verjaardagen, Moederdag en een man die ook nog aandacht wil.
Oh ja, werken mocht ik ook nog. Hier een kleine compilatie van wat ik zoal geknutseld heb. 

I've been quite busy the past week, beside the little deer I made, I had a few other request going on. I also had 2 birthdays and of course there was Mother-day and a hubby that apparently needs attention too once in a while. ;-) Oh and I almost forgot, I also had to work.

soon available on etsy
Ik ben van mening dat een man niet vroeg genoeg aan gereedschap kan wennen en toen ik een kraamkado voor een jongetje mocht bedenken.... de hamer en schroevendraaier zijn een ratel, de steeksleutel en zaag knetteren/knisperen en de bahco is gewoon leuk.

I was asked to make a babyshower gift for a little boy. As a man can get used to tools as soon as possible I couldn't think of a better gift. The hammer and screwdriver are rattles and the socket wrench and saw crackle, the bahco is just cute.

soon available on etsy

Deze schattige giraf kwam zomaar binnen 'ratelen', soms komt gezellig bezoek uit een onverwacht hoekje.
This cute giraffe was an unexpected guest. You can never know who pops in for a quick rattle.

en dan zijn er natuurlijk nog de schattige zusjes...
wel of course, we can't forget the lovely sisters...


2 opmerkingen:

  1. Wat een SUPER leuk (idee) kraamcadeau!
    Ik vind het stofje van het gereedschap ook echt HIPPER DE PIP.

    Liefs Zjanne, SWEET ZJAANTJE & PORTFOLIO ZJANNE.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, soms heb je van die stofjes liggen dat je niet zo goed weet wat je er mee moet, toen ik het gereedschap bedacht moest ik ook meteen aan dit stofje denken.....

      Verwijderen