zaterdag 5 mei 2012

chicachic workshake


www.chicachic.nl
Een tijdje terug kwam er een oproep op mijn werk langs dat ze vrijwilligers zochten voor de tafel van een en omdat het me ontzettend leuke leek heb ik me opgegeven als buddy. Door omstandigheden heb ik nog niet als tafeldame aan kunnen schuiven maar ik kreeg al wel een hele leuke workshake bij Chicachic van ze aangeboden. 
Gister was het dan zover, gezellig met een aantal andere dames rond de tafel en shaken maar. haha
Onder het genot van een hapje, een drankje, goed gezelschap, leuke gesprekken en af en toe een verhaaltje dat Trude voorleest of een 'wisjedatje' moment ga je aan de slag om je eigen ketting van handgeschilderde houten kralen te maken. Trude heeft zoveel verschillende kralen dat je de helft van de workshake er al aan zou kunnen besteden om de leukste kralen uit te zoeken.
Zoals Trude op haar site aangeeft, een echt feelgood moment voor jezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen