dinsdag 10 april 2012

paas slinger....


Mijn eigen paasslinger... oefening baart kunst 
Zoals je vorige week kon lezen bij paas best... kwam ik een leuke paasslinger tegen en had bedacht dat ik het toch echt even wilde proberen...
 Een ding stond er niet bij, wat een 'goor' karweitje (eigenlijk had ik er een foto van moeten maken, haha) en dan vraagt het ook nog wat geduld.

Ik heb trouwens crack free gebruikt, iets meer poeder dan op de verpakking stond. Werkt prima, moet alleen vrij lang drogen. Ik denk dat ik het de volgende keer met vloeibaar stijfsel en bloem ga proberen of met behanglijm. Je kunt op deze manier ook leuke versieringen voor de tuin maken, de ballon ronder opblazen en er zijn tal van andere mogelijkheden, of om een kommetje of glas en dan goed stijf laten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen