vrijdag 6 april 2012

oude lampenkap, nieuw leven



Ik hou er van om oude dingen nieuw leven in te blazen, te pimpen, gewoon iets dat al een verhaal heeft deel te maken van een nieuw verhaal. Als je snapt wat ik bedoel.
Ik was al een tijdje op zoek naar oude lampenkappen en vorig jaar met Koninginnedag liepen we hier in Amersfoort de markt op en bij het eerst kleedje kwam ik gelijk deze oude lampenkap tegen. Op dat moment was hij nog bekleed met van die verschrikkelijk lelijke 'huid' of zo, gewoon zo'n typisch jaren '70 geval. Ik vind de vorm van die oude lampenkappen echt geweldig, helaas kom ik ze bijna nooit tegen, als je ze tegenkomt hou ik me aanbevolen.



Ik heb het frame weer mooi wit gespoten, bekleed met Mies&Moos stof en wat 'stoerder' afgewerkt.
Ik krijg wel vaker de vraag of hij te koop is. Helaas, hij is al verkocht en hangt nu in een kinderkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen