zondag 22 april 2012

gehaakte tas




Het duurde toch iets langer dan ik dacht eer ik de tas af had. Soms heb je van die weken dat er van alles en nog wat tussendoor komt. Ik geloof dat dat prioriteiten stellen heet. ;-)

 Gaandeweg de klus kwam ik tot de conclusie dat ik de basis van de tas (zonder rand en zonder hengsels) ook wel erg leuk vind als mandje. Je zou er dan wel steviger garen voor moeten gebruiken of denk ik met 3 of 4 draden tegelijk haken, anders blijft het geheel niet staan. Ben je van plan om de mand met stevige stof of zeil aan de binnenkant te voeren, neem voor de zekerheid ook dubbel garen. Nu ik er zo over nadenk, ontpopt zich een nieuw project in mijn hoofd.
Helaas moet dat nog even wachten.
Het patroon van de tas kun je trouwens hier vinden.

1 opmerking:

  1. Beste Anja,
    Wat een leuk en crea-bea blogje!
    Super gaaf, ik ga je snel volgen...

    Liefs Zjanne,
    Sweet Zjaantje & Portfolio Zjanne.

    BeantwoordenVerwijderen