donderdag 12 april 2012

deze week in de maak....




gehaakt tasje in wording...
Deze week ben ik in ieder geval aan de haak en brei, er liggen twee projecten waar ik mee bezig ben. Het haakwerkje word een tas, heerlijk zomers wit met verschillende blauwtinten.  Op dit moment lijkt het meer een mandje dan een tas, maar het gaat echt een tas worden.                                                                     Ben al heel erg benieuwd of hij net zo leuk wordt als ik denk. Ik weet nog niet precies met welke kleur stof ik de tas ga voeren, maar tegen de tijd dat het zover is kijk ik gewoon in de kast en zoek een leuk stofje uit. 




 Verder ben ik bezig om een kussen te breien, ik heb er al eerder een gemaakt voor een collega van me en hij wilde er graag een tweede bij. Het patroon heb ik zelf bedacht. Hieronder een foto van het kussen dat al af is.

Cable knitted pillow


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen