donderdag 12 april 2012

de even snell tussen door mand

Ik kwam vandaag bij toeval op de blog van Crochet in Color terrecht en vond het patroon voor deze mand.

deze is van Crochet in Color

Ik moest meteen aan hele dikke wol denken die ik nog had liggen en die eigenlijk voor een kussen bestemd was. Ik was ook helemaal niet van plan om er gelijk vandaag mee te beginnen, er liggen al genoeg projectjes die af 'moeten'. Uiteraard kon ik de verleiding niet weerstaan om even een begin te maken, gewoon even kijken of het ook leuk is van deze wol en voor ik het wist was ik tijdens de film deze mand te haken. De kleur komt op de foto niet helemaal tot zijn recht. (petrol) Ik moet zeggen dat het patroon van Crochet in Color een makkelijk, een goed (basis)patroon is om je eigen fantasie op los te laten... 

... en dat gaat zeker gebeuren.... :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen