vrijdag 23 maart 2012

Slaap kindje slaap.....


Twinkel, twinkel, little star,
How I wonder what you are!
Up avbove the world so high,
Like a diamond in the sky.

Twinkel, twinkel, little star,

How I wonder what you are!
.....
Patroon is van Greta Tulner






Zo'n week of twee geleden zat ik een uiltje te haken en bedacht me dat als ik hem nou iets groter zou maken, het wel een heel leuk zou zijn om er een muziekdoosje in te stoppen. Dus maar even het web afgestruind en ja hoor een paar dagen later werd er aangebeld en kon ik het niet laten om even aan de touwtjes te trekken. Rob vond het iets minder leuk, haha. Ik heb 3 verschillende deuntjes besteld, Twinkel, twinkel... La Le Lu... en Slaap kindje slaap...  
Mijn probleem is dat ik altijd ook gelijk heel veel andere mogelijkheden bedenk wat ik met zo'n muziekdoosje kan doen. 


Omdat op dit moment zo ongeveer iedereen, van wie ik hoor dat ze zwanger is, een meisje krijgt dacht ik laat ik dan maar een meisjesuiltje maken. Ik vind hem wel erg leuk geworden. Ik hoor graag of jullie het ook een geslaagd project vinden.

hiervoor heb ik Greta's patroon aangpepast 








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen