zondag 25 maart 2012

nog meer kraamkadootjes....

Sweet little Dawn
Hier een aantal foto's van 'kraamhertjes' die ik op verzoek of zelf als kadootje heb gemaakt. Het patroon is van Melly and me, Dawn.
'Ruitje' Dawn
flowerpower dawn
forrest down
©byCharadano
butterfly dawn
gezellig op weg naar hun nieuwe thuis
gezellige beestenboel
Wil jij ook zo'n gezellige knuffel voor jezelf, je kind of als leuk kadootje voor een ander, stuur me een mailtje      
en welke kleurstelling je zoekt en ik kan je of een overzichtje sturen van de stofjes die ik op voorraad heb of  als je verrast wilt worden, dan zoek ik een leuk stofje (in je gewenste kleurstelling) uit. Ik vraag € 15.95 voor de knuffel. Liever een hond, olifant, paard, uiltje, etc... Neem dan ook even contact op voor de mogelijkheden.  Hier vind je foto's alle knuffels die ik tot nu toe gemaakt heb. 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen