vrijdag 23 maart 2012

Het kindvriendelijke en onderhoudsvrije huisdier

Bluppie 1
Daar gaat ie dan mijn eerst blog....
En wat is er leuker om een blog mee te beginnen dan met een gezellig verhaaltje. 
Ik heb een neefje van al weer 3 1/2 jaar oud en die vind het geweldig als zijn tante iets voor hem maakt. Ja ja, ben me er van bewust dat het enthousiasme niet blijvend is, helaas... Ach, zolang het duurt zal ik er maar van genieten. Het is ook zo'n boef! Een tijde terug heb ik amigurumi ontdekt, ik weet ik loop soms n beetje achter maar er is ook zo veel leuks te vinden en te doen, en heb toen tegen mijn neefje gezegd dat ik eerst even moest oefenen en dat hij dan een heus huisdier van me zou krijgen. Als ik dit zo terug lees klinkt dat enigszins vreemd in de oren, maar kennelijk klonk het in de oren van een driejarige heel normaal. Ik had natuurlijk ergens een erg leuk visje in een kommetje gezien en daar moest ik op dat moment aan denken. (1500 Free Amigurumi Patterns: Simple Fish
Ondertussen heb ik een beetje geoefend met het maken van amigurumi en verplicht aan de rode kool gezeten, het visje heeft toch ook een kommetje nodig, en viola.... Connor's goudvis in het kommetje is klaar.
Ben al erg benieuwd wat hij er van gaat vinden. 
misschien toch maar een grotere kom....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen